Lieve fans van Charlene, bij deze wil ik graag mijn mening met jullie delen over het nieuwste liedje van onze lieve zangeres. De eerste keer dat ik het hoorde was in Den Bosch op het Tros muziekfeest, gelijk toen ik hoorde dat het uitkwam heb ik gelijk maar 3 exemplaren besteld want in het verleden heb ik met moeite haar singletjes kunnen bemachtigen, gelukkig heb ik ze compleet gekregen mede ook door medewerking van Charlene zelf waarvan de laatste die ik zocht van gekregen heb. Welnu het nieuwe liedje is gewoon te gek, heel vrolijk, feestelijk en dat in combinatie met haar mooie stem is gewoon heerlijk om naar te luisteren net als al haar albums die ik regelmatig beluister op hoge volume, het einde gewoon. Nog een paar weken en dan hoop ik haar nieuwe album te kunnen beluisteren en naar verwachting zal ook deze wel heel mooi zijn. Verder heb ik nog een vraag aan jullie, fans van Charlene? Ben nog steeds op zoek naar haar oude fotokaarten behorend bij haar eerste twee albums, dus uit die begintijd. Mochten jullie die nog over hebben of deze aan mij willen overdoen, eventueel tegen een kostprijs, dan laat het me even weten a.u.b. want als grote fan van die lieve meid moet het uiteraard in mijn collectie niet ontbreken. Lieve fans alvast hartelijk dank bij voorbaat. lieve groetjes van Vas Sanda uit Heerlen.